Všeobecné obchodné podmienky
PRE ONLINE OBJEDNÁVANIE HUDOBNÝCH POZDRAVoV V PROGRAMOCH HUDOBNÉ POZDRAVY
1 Všeobecné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti STVR (ďalej aj „Poskytovateľ“) a žiadateľa (ďalej aj „Objednávateľ“) pri objednávaní hudobných pozdravov v programoch Hudobné pozdravy cez online rezervačný systém prevádzkovanom na doméne hudobnepozdravy.stvr.sk.
1.2 Prevádzkovateľom a poskytovateľom online rezervačného systému je Slovenská televízia a rozhlas, so sídlom Mlynská dolina, 845 45 Bratislava, IČO: 56 398 255, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Po, vložka č. 8978/B a jej zmluvný partneri. Kontaktné údaje STVR sú: poštová adresa: Slovenská televízia a rozhlas, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava, IBAN: SK69 1100 0000 0026 2445 5221 vedený Tatra bankou, a.s..
- Rádio Regina Stred -email: pozdravy.stred@stvr.sk,
- Rádio Regina Východ, email: pozdravy.kosice@stvr.sk,
- Rádio Regina Východ – NEV, email: huponev@stvr.sk
2 Informácie o službe
2.1 STVR umožňuje Žiadateľovi objednávať hudobné pozdravy prostredníctvom svojho online rezervačného systému. Hudobný pozdrav je vysielaný na základe objednávky podanej prostredníctvom online rezervačného systému.
Informácie o cenách služby – poplatku za odvysielanie hudobného pozdravu, sú uvedené pri jednotlivých reláciách. Žiadateľ si môže vybrať z nasledujúcich relácií:
- Hudobné pozdravy – Rádio Regina Stred
- Hudobné pozdravy – Rádio Regina Východ
2.2 Ceny služby sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty.
Platba môže prebehnúť:
a) online platbou – platba kartou alebo online bankovým prevodom
b) priamy vklad na účet STVR
3 Spôsob uzatvárania objednávky hudobného pozdravu
3.1 Žiadateľ môže realizovať objednávku hudobného pozdravu vyplnením online formulára bez potreby registrácie.
3.2 Pri zadávaní objednávky je žiadateľ povinný vyplniť online formulár. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v online formulári a potvrdenie žiadateľa o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami. Žiadateľ poskytuje nasledovné údaje:
- Meno, priezvisko jubilanta, a prípadne aj poštovú/emailovú adresu jubilanta ak chce jubilanta upovedomiť o odvysielaní hudobného pozdravu.
- Meno, priezvisko, kontaktné údaje (adresa, telefonický a emailový kontakt) žiadateľa pozdravu.
- Návrh textu pozdravu v rozsahu maximálne 900 znakov.
- Výber hudobnej nahrávky z ponuky online formulára.
- Požadovaný termín vysielania pozdravu.
Žiadateľ môže objednávku podať najneskôr 16 dní pred požadovaným termínom vysielania. Online rezervačný systém automaticky uzavrie termín, ak je už naplnený. STVR si vyhradzuje právo upraviť alebo neakceptovať návrh žiadateľa, ak je text pozdravu v rozpore s dobrými mravmi alebo obsahuje nevhodný obsah.
Žiadateľ vyplnením a odoslaním online formulára súhlasí s použitím svojich osobných údajov pre účely vysielania relácie Hudobné pozdravy, a to v nevyhnutnom rozsahu, najmä titul. meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, emailová adresa, číslo účtu, vek, hudobný pozdrav. Tieto údaje budú slúžiť výlučne pre potreby odvysielania hudobného pozdravu a STVR sa zaväzuje, že osobné údaje nebudú ďalej spracúvané v žiadnej databáze.
Žiadateľ vyberie spôsob platby. Pred odoslaním objednávky má žiadateľ možnosť skontrolovať a prípadne zmeniť údaje, ktoré uviedol v objednávke. Žiadateľ odošle objednávku STVR kliknutím na tlačidlo „Záväzne objednať za..“. Po tomto potvrdení objednávky zo strany Žiadateľa, sa objednávka považuje za záväznú objednávku služby.
Žiadateľ je povinný zaplatiť poplatok za odvysielanie hudobného pozdravu podľa cenníka. Žiadateľ uhradí poplatok za odvysielanie hudobného pozdravu na účet STVR uvedený v čl. 1 bode 1.1 týchto všeobecných obchodných podmienok.
Pri výbere platby online platbou je žiadateľ povinný uhradiť poplatok za odvysielanie hudobného pozdravu okamžite pomocou online rezervačného systému zvolením platobnej metódy: a) platba kartou, b) online bankovým prevodom. Ak žiadateľ neuhradí poplatok, objednávka sa považuje za zrušenú zo strany žiadateľa.
Pri výbere platby priamym vkladom na účet STVR je žiadateľ povinný najneskôr do 72 hodín od objednávky uhradiť poplatok za odvysielanie hudobného pozdravu. Ak žiadateľ neuhradí poplatok v stanovenej lehote, objednávka sa považuje za zrušenú zo strany žiadateľa.
3.3 STVR po doručení objednávky zašle žiadateľovi potvrdenie o doručení objednávky spolu s výzvou na úhradu poplatku za odvysielanie hudobného pozdravu na emailovú adresu žiadateľa, ktorú žiadateľ zadal v online formulári. Toto potvrdenie je odosielané automaticky po doručení objednávky prostredníctvom online rezervačného systému. STVR po pripísaní poplatku za odvysielanie hudobného pozdravu na účet STVR zašle žiadateľovi na emailovú adresu žiadateľa, ktorú žiadateľ zadal v online formulári, email – informáciu o termíne plánovaného odvysielania hudobného pozdravu.
3.4 Všetky objednávky prijaté STVR sú záväzné. Žiadateľ môže zrušiť alebo zmeniť objednávku najneskôr 48 hodín pred plánovaným vysielaním. Po uplynutí tejto doby už nie je možné požadovať zrušenie objednávky, a zmeniť objednávku je možné len v prípade technických alebo iných nepredvídaných okolností zo strany STVR. V prípade úmrtia osoby, ktorej bol hudobný pozdrav určený, platí výnimka z tohto pravidla a žiadateľ môže objednávku zrušiť alebo zmeniť do 15:00 hodiny v posledný pracovný deň pred vysielaním relácie Hudobné pozdravy, v ktorej mal byť hudobný pozdrav odvysielaný.
Žiadateľ môže zrušiť alebo zmeniť objednávku elektronickou správou zaslanou na emailovú adresu relácie Hudobné pozdravy, v ktorej sa má hudobný pozdrav odvysielať. Emailové adresy sú uvedené v čl. 1 bode 1.2 týchto všeobecných obchodných podmienok. V elektronickej správe – emaily, ktorým žiadateľ zruší objednávku, žiadateľ uvedie číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý STVR do 14 dní od doručenia elektronickej správy vráti žiadateľovi prijatý poplatok za odvysielanie hudobného pozdravu.
4 Odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
4.1 Žiadateľ, ktorý si objednal poskytnutie služby v postavení spotrebiteľa (ďalej len „spotrebiteľ“), má právo od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej predmetom je poskytnutie služby, odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní od dňa doručenia potvrdenia o doručení objednávky na emailovú adresu žiadateľa. Táto lehota je zachovaná, ak je oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslané STVR najneskôr v posledný deň tejto lehoty.
4.2 Pre odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný STVR. Odstúpenie od zmluvy zašle spotrebiteľ na emailovú alebo doručovaciu adresu STVR uvedenú v čl. 1 bode 1.2 týchto všeobecných obchodných podmienok. STVR potvrdí spotrebiteľovi prijatie takéhoto formulára.
4.3 Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, vráti mu STVR bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom ako ich prijal. STVR vráti spotrebiteľovi prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým spotrebiteľ súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
5 Doručovanie
5.1 STVR a žiadateľ si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
5.2 Žiadateľ doručuje STVR korešpondenciu na emailovú adresu relácie Hudobné pozdravy, v ktorej sa má hudobný pozdrav odvysielať uvedenú v čl. 1 bode 1.2 týchto všeobecných obchodných podmienok. STVR doručuje žiadateľovi korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho objednávke.
6 Alternatívne riešenie sporov
6.1 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na STVR so žiadosťou o nápravu, ak sa domnieva, že STVR porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak STVR na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na príslušný súd.
6.2 K alternatívnemu riešeniu spotrebiteľských sporov je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Bajkalská 21/A, P.O: BOX 29,827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je sprístupnený na stránke webového sídla www.mhsr.sk); žiadateľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi STVR a žiadateľmi.
6.3 Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
6.4 Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
7 Ochrana osobných údajov
7.1 STVR spracúva osobné údaje žiadateľa v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) a v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v rozsahu meno a priezvisko, adresa bydliska, emailová adresa, telefónne číslo a číslo účtu (IBAN) za účelom poskytovania služby a plnenia záväzkov vyplývajúcich z poskytovania služby, alebo v súvislosti s ňou, ako aj v predzmluvných vzťahoch s žiadateľmi. STVR ich spracúva najmä pri vybavovaní objednávok, vystavovaní faktúr, evidencii objednávok a poskytnutých služieb, evidencii osôb využívajúcich online rezervačný systém pri vybavovaní prípadných reklamácií. Poskytnutie týchto osobných údajov je dobrovoľné a na účely poskytovania služby nevyhnutné.
7.2 V súvislosti so spracúvaním osobných údajov má žiadateľ práva, ktoré sú uvedené v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré STVR zverejnil na webovom sídle https://stvr.sk/gdpr a s ktorými sa žiadateľ môže oboznámiť TU. Žiadateľ pri zadávaní objednávky potvrdzuje oboznámenie sa s týmito zásadami.
8 Záverečné ustanovenia
8.1 Všetky dojednania medzi STVR a žiadateľom sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený poskytnutím služby obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
8.2 STVR nie je vo vzťahu ku žiadateľovi viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
8.3 STVR nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do online rezervačného systému alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Žiadateľ nesmie pri online rezervačného systému používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace online rezervačný systém alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
8.4 Znenie obchodných podmienok môže STVR meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
8.5 Prílohou týchto všeobecných obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.
8.6 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 23.05.2025.
V Bratislave 23.05.2025